Tjäna, har ett garage med två våningar. Ska göra ordning övervåningen till gästrum. Kommer att använda diffussionsspärr på väggar och tak på övervåningen. Funderar på om man behöver det på golvet. Kommer att isolera underifrån, och min fråga är helt enkelt om man behöver plasta in där? Vet ej än hur kallt det blir i garaget under det kalla halvåret
 
Jag rekommenderar att sätta plast för att förhindra lukt/ avgaser från garaget till lägenheten
 
Okej, spelar det någon roll vilken isolering man väljer? Sten/glas, är det någon som är mer lämplig just i en något svalare miljö?
 
Nä alla är ju gjorda för precis det. Att skydda den varma delen från den kalla
 
  • Gilla
Ankarstjärna
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.