Hej. Hur gör man med plasten/diffusionsspärren kring fönster och dörrar invändigt? Man måste väl vara noga och tejpa den så det inte blir några öppningar där och så att det sluter tätt mot fönster-/dörrsmygen? Tacksam för ett pedagogiskt svar.
Mvh Pelle