Hej. Hur gör man med plasten/diffusionsspärren kring fönster och dörrar invändigt? Man måste väl vara noga och tejpa den så det inte blir några öppningar där och så att det sluter tätt mot fönster-/dörrsmygen? Tacksam för ett pedagogiskt svar.

Mvh Pelle
 
ja drevsprickan skall vara tät ,man kan låta plasten gå utöver eller mjuk foga med tex latex eller använda en remsa plastat drev inåt
t
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.