Det har börjat regna in vid ett fönster på ovanvåningen så vi ska så snart som möjligt eftermontera ett överbleck men blir inte riktigt klok på hur det kommer in. Vi har tätat med mycket guckamucka ovan fodret men det hjälper inte. Skulle det kunna vara så att regnet letar sig in i springorna under locklisten på något sätt?
På den vänstra fönsterbågen (den som är öppen på bilden) blir det liggandes vatten.
Ser att det tränger in lite vatten via en spricka i mittposten.
Nån som varit med om samma problem?
På den vänstra fönsterbågen (den som är öppen på bilden) blir det liggandes vatten.
Ser att det tränger in lite vatten via en spricka i mittposten.
Nån som varit med om samma problem?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skämmigt att säga det men tror faktiskt att det berodde på att vi oftast bara haspade den undre haspen på fönstret 🤫😁
Det har aldrig hänt på något av våra andra fönster trots att de också oftast bara är stängda nertill 🤔
Det har aldrig hänt på något av våra andra fönster trots att de också oftast bara är stängda nertill 🤔
Klicka här för att svara
