Ibland kan man få såna fel om det har varit mycket is och snö utanför dörren och folk som har försökt att öppna har runddragit vredmedbringaren i tron att de måste dra ännu hårdare för att öppna dörren. Ibland räcker det med att byta vredmedbringare. Men då förutsätter det att det finns fler utrymningsvägar så ingen blir innelåst. Ibland har själva delen där medbringaren går in i låset blivit nedsliten någon mm och då är det bara att byta låshus och medbringare. Det är lätt åtgärdat.
Klicka här för att svara