Nu har man ett spännande projekt framför sig,bygga hus... :D Det föll tillslut på Teema 133 från finska Teematalot... Blir en hel del jobb,nu när man är byggherre,men det kommer att bli skoj ! :)
Hoppas vi... *S* ::)
 
Det blir säkert kanonkul. Lycka till! :)
 
Ser ju trevlgt ut! Hade ingen aning om deras existens ens..
 
Tackar för gratulationerna,visst blir det spännande...Snickar-kungarna Kalle Dussin o AndersG eller nån annan... :D Jag köpte med i byggsatsen ett ventilationssystem som heter ILTO Econo 440,det påstås att Econo 440 återvinner värmen från huset och speciellt överskottsvärmen från braskaminen,Econo 440 skall kopplas till golvvärmen som en golvvärmekrets och överskottsvärmen skall värma vattnet...
Kan det fungera ? ???
 
Om det inte är några konstigheter så låter det ju som en vanlig frånluftsvärmepump...
 
Räcker överskottsvärmen till att värma vattnet för golvvärmen :-/ ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.