2 506 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Det blev TEEMATALOT
Tackar för gratulationerna,visst blir det spännande...Snickar-kungarna Kalle Dussin o AndersG eller nån annan...
Jag köpte med i byggsatsen ett ventilationssystem som heter ILTO Econo 440,det påstås att Econo 440 återvinner värmen från huset och speciellt överskottsvärmen från braskaminen,Econo 440 skall kopplas till golvvärmen som en golvvärmekrets och överskottsvärmen skall värma vattnet...
Kan det fungera ? ???
Kan det fungera ? ???
Klicka här för att svara