Byggahus.se
Idag har vi varit och besällt vårat kök hos Puustelli. Vi har tittat på i princip varenda köksleverantör och gämfört lösningar, ideér och pris. Tack vare den fins kampanj som Pusstelli hade fram till i veckan så sparade vi nästan 50´ på att köpa deras kök jämfört med exempelvis KTK och Mobalpa. Puustelli hade också som sagts tidigare väldigt bra priser på granitskivor. Och kvaliteten kan man ju inte klaga på.
Det känns bra så här långt, någon annan som har andra erfarenheter från Pusstelli
 
Deras kök är jättefina. Däremot så är deras "kampanjer" ganska permanenta. och när vi tittade runt så kom vi fram till att totalkostnaden för andra likvärdiga kök var i paritet med deras "kampanj".

Med detta vill jag inte påstå att man gör en dålig affär när man väljer deras lösning, bara att den kanske inte är fullt så bra som de vill påskina. Och jag tycker illa om att bli pressad av "prishöjningen nästa vecka".
 
Jag tycker inte heller om att bli pressad till beslut. Detta gjorde jag väldigt klart för säljaren, och sa att jag inte ville stressa fram ett beslut utifrån deras kampanj. Vi hade troligtvis valt deras uplägg ändå.

men jag kan förstå vad du menar med "stående" kampanjer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.