596 248 läst ·
10 594 svar
596k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Leveransen av senaste Glasbanken.se beställningen blev framflyttad från idag till... 
Tur i oturen så är semestern slut, men man ska väl inte ropa hej att den hinner fram innan helgen heller..
Tur i oturen så är semestern slut, men man ska väl inte ropa hej att den hinner fram innan helgen heller..
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 288 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 288 inlägg
Tänkte att jag skulle prova en öl från det här hippa bryggeriet.
Angenäm doft. Fin färg. Verkar tyvärr vara lite grumlig. Överraskande god. Balanserad smak. Lite svag sötma och lagom beska. En bra Maibock. Jag tycker dessutom att jag känner lite frisk citrus, men mycket svagt. Den tar inte över.
Lite minuspoäng för 44 cl. Snåljåpar!
4/5
Angenäm doft. Fin färg. Verkar tyvärr vara lite grumlig. Överraskande god. Balanserad smak. Lite svag sötma och lagom beska. En bra Maibock. Jag tycker dessutom att jag känner lite frisk citrus, men mycket svagt. Den tar inte över.
4/5
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 288 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 288 inlägg
https://oppistuggu.se/kgb/P pmd skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 705 inlägg
Nästan alla icke brygda och tappade av de stora drakarna, är 44cl numer.P pmd skrev:Tänkte att jag skulle prova en öl från det här hippa bryggeriet.
4/5
[bild]
Och min ölbeställning åker fortfarande mellan Borlänge och Örebro, få se om PostNord kan få till det imorgon....