595 296 läst ·
10 559 svar
595k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 625 inlägg
Men till maten fick alkoholhalten stiga något
Har testat och skrivit om denna förut, lovade att ge den en ny chans.
Jodå, en ganska anonym lager, inget bett i humlen, inte så maltig, kanske egentligen lättdrucken, lite slätstruken.
Men ett litet inslag av någon slags frukt lyfter dock och gör den lite intressant.
Nåja, ingen öl som jag kommer köpa ofta eller mycket av, men den kan säkert få några chanser till, så jag kan utforska den där lite spännande frukten lite mer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har testat och skrivit om denna förut, lovade att ge den en ny chans.
Jodå, en ganska anonym lager, inget bett i humlen, inte så maltig, kanske egentligen lättdrucken, lite slätstruken.
Men ett litet inslag av någon slags frukt lyfter dock och gör den lite intressant.
Nåja, ingen öl som jag kommer köpa ofta eller mycket av, men den kan säkert få några chanser till, så jag kan utforska den där lite spännande frukten lite mer.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 625 inlägg
Vad du betalar för fulöl på krogen har jag ingen aning om 😎 Själv är jag nästan aldrig på krogen och om jag är det så betalar jag lite mer för kvalitetsdricka (om det finns).FredrikR skrev:
Ett literpris på 190kr tarvar ett mästerverk.
Skillnaden i pris mellan fulöl och kvalitetsdricka blir mindre på krogen. 😉B Bästerortarn skrev:
Dyrt, något dyrare..🫣
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 625 inlägg
Är det för övrigt någon som testat Rockstar Rhubarb Watermelon Sour Ale från Beersmiths?
EDIT: eller Sourpig från Två Feta Grisar?
EDIT: eller Sourpig från Två Feta Grisar?
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto