594 321 läst ·
10 525 svar
594k läst
10,5k svar
Den stora öltråden!
Haha , ja fick lite hjälp med utkrattning av Grabben.
0-16 är ju rena drömmen att skyffla jmf med 0-32.
Resten ska ut i morgon em. Golftävling på Lördag och Paddning på Söndag
Sedan beställs ca: 10Ton till på Måndag….
0-16 är ju rena drömmen att skyffla jmf med 0-32.
Resten ska ut i morgon em. Golftävling på Lördag och Paddning på Söndag
Sedan beställs ca: 10Ton till på Måndag….
Jag har väl handkrafsat ut en 3-5 ton, 8-16 (ännu mer en dröm), men såpass långt att jag blev tvungen att även använda skottkärra.
Ja det är lite slitigt, men går liksom lite snabbare än man först tror, och sen tycker jag att man har en enormt skön trötthetskänsla i kroppen, inte sådär slut i huvudet som man annars brukar vara, utan bara kroppen som är riktigt trött.

Ja det är lite slitigt, men går liksom lite snabbare än man först tror, och sen tycker jag att man har en enormt skön trötthetskänsla i kroppen, inte sådär slut i huvudet som man annars brukar vara, utan bara kroppen som är riktigt trött.
Ja det duger, bara du inte körde med grävmaskin, det verkar ju så kul att då borde du få ge en öl till någon annan istället, som straff typ ...Roga1337 skrev:
Riktigt bra från Other Half.
Kunde fått vara nån grad kallare men vem är jag att klaga med semester och ☀️
Dagen inleddes med 68km tramp runt sjön Runn som ligger mellan Falun och Borlänge.
Trevlig helg alla vänner! ☀️❤️🍻
Kunde fått vara nån grad kallare men vem är jag att klaga med semester och ☀️
Dagen inleddes med 68km tramp runt sjön Runn som ligger mellan Falun och Borlänge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trevlig helg alla vänner! ☀️❤️🍻
Önskar en trevlig helg!
Idag blev det 2 från Viborg brygghus på Jylland. Gråbrödre var helt ok och Viborg porter riktigt god.
Idag blev det 2 från Viborg brygghus på Jylland. Gråbrödre var helt ok och Viborg porter riktigt god.