591 584 läst ·
10 466 svar
592k läst
10,5k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 265 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köpte 3 av dessa förra fredagen. Frun drack en på lördagskvällen, blev magsjuk natten till söndag.
Jag drack en i fredags, blev magsjuk natten till lördag.
Båda blev "friska" på 24 timmar
I övrigt äter vi samma mat, gör matlådor, äter inte ute. Inget av barnen är påverkade.
Dessa är den minsta gemensamma nämnaren
Har en kvar, vågar jag dricka den.....
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 265 inlägg
Synd att låta den förfaras....🤣[SKPG]Zamora skrev:
[bild]
Köpte 3 av dessa förra fredagen. Frun drack en på lördagskvällen, blev magsjuk natten till söndag.
I övrigt äter vi samma mat, gör matlådor, äter inte ute. Inget av barnen är påverkade.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 604 inlägg
Fingrade lite på den när jag var på bolaget sist men hoppade av någon dum anledning över. Men är lite sugen på att lägga till den i påskbeställningen. Och i.s.f. en platta eller två men jag vågar inte gå enbart på systemets beskrivning, det är jag för snål för.FredrikR skrev:
Är det som i alkoläsk eller fulcider, att det är en "kemisk" fruktighet eller är det mer åt lemonad eller juicehållet?
Skulle säga mer åt drinkhållet, lemonad kanske. 👍🍻B Bästerortarn skrev:Fingrade lite på den när jag var på bolaget sist men hoppade av någon dum anledning över. Men är lite sugen på att lägga till den i påskbeställningen. Och i.s.f. en platta eller två men jag vågar inte gå enbart på systemets beskrivning, det är jag för snål för.
Är det som i alkoläsk eller fulcider, att det är en "kemisk" fruktighet eller är det mer åt lemonad eller juicehållet?
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 604 inlägg
Topp, då beställer jag ett par plattor så det står och väntar hos ombudet på landet lagom innan påsk. Då räcker det en bit in på (toppen)sommaren. Det är så jävla surt när man smakar något gott från det tillfälliga sortimentet men inser för sent att det är från just det tillfälliga sortimentet.FredrikR skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 604 inlägg
Kan upplysa om att jag känner ett ansvar för att "undersöka" detta* och la därför till ett par burkar av denna i min beställning. Återkommer med resultat 😎[SKPG]Zamora skrev:
[bild]
* men kanske framförallt för att testa nytt öl 😇
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 265 inlägg