595 922 läst ·
10 580 svar
596k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 286 inlägg
Hm, ni har det bra ni.
Det här är vad jag hittade.
Fatölen var väl sväljbar. De andra två - som jag för övrigt aldrig stött på förut - påminde mer om ungdomens elefantöl. Trodde att vi var förbi sånt nu.
Det här är vad jag hittade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fatölen var väl sväljbar. De andra två - som jag för övrigt aldrig stött på förut - påminde mer om ungdomens elefantöl. Trodde att vi var förbi sånt nu.
Kvällens dessärer blev två. 2 goda porters.
Evening colors från Pojhala var riktigt bra, fina smaker men för att få full pott saknades en sak. Alkohol halten slog igenom lite. Men riktigt bra……
Evening colors från Pojhala var riktigt bra, fina smaker men för att få full pott saknades en sak. Alkohol halten slog igenom lite. Men riktigt bra……
Provade en Summer Passion och önskade att jag satt i solen med 25grader i plytet…då skulle jag uppskatta ölen mera (är ju inget jätte fan av Surisar) grabben tyckte den smakade som energidryck.
Fick bli en klassisk Special Brew efteråt😉👍
Fick bli en klassisk Special Brew efteråt😉👍
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ett mästerverk om man gillar Black Ale. Riktigt bra på alla vis. Stark men göms i smakerna och i lenheten. Toppbetyg. Hann aldrig lägga in den igår kväll. 12% på en Black Ale är mycket, men den kändes absolut inte så stark. 💪🏻
Labyrinth från Uinta Brewing.
Klassas som imperial stout men bryggeriet klassar den som Black Ale och det är nog rätt då den har konsistens som det. God i varje fall.
Labyrinth från Uinta Brewing.
Klassas som imperial stout men bryggeriet klassar den som Black Ale och det är nog rätt då den har konsistens som det. God i varje fall.