595 446 läst ·
10 561 svar
595k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Jahopp, ny beställning i stora bruna lådor uthämtad. Provar den burk som såg mest spännande ut. Har inte provat detta bryggeri förut vad jag vet.
Den satt som en smäck. Syrligare, spetsigare eller kanske beskare än Albatrossen, som är min favorit och riktmärke.
”Men gott e de!” för att citera Itzhak Skenström vid Mozarts grav. 😁
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den satt som en smäck. Syrligare, spetsigare eller kanske beskare än Albatrossen, som är min favorit och riktmärke.
Verdant håller riktigt hög nivå tycker jag. 🤤👌pjgb skrev:
Jahopp, ny beställning i stora bruna lådor uthämtad. Provar den burk som såg mest spännande ut. Har inte provat detta bryggeri förut vad jag vet.
[bild]
Ja det finns ju risk för att jag inspirerats lite av vad som skrivits i tråden tidigare 😁
Annars gillar jag Dugges också, tycker de verkar ha en trevlig balans av smak och apk (om man nu kan prata om apk i dessa sammanhang, det är ju en jävla tur att man har halvdelad ekonomi… 😅)
Annars gillar jag Dugges också, tycker de verkar ha en trevlig balans av smak och apk (om man nu kan prata om apk i dessa sammanhang, det är ju en jävla tur att man har halvdelad ekonomi… 😅)
T Takko skrev:
Ni tänker så begränsat. 😉FredrikR skrev:
https://www.amazon.co.uk/1000-Reasons-should-drink-more/dp/1654966088
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 287 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 287 inlägg