557 993 läst ·
9 485 svar
558k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Jobb på måndag även om det bara är en vecka, känns sådär i detta väder. Men tar vara på kvällarna med lite trevlig dryck.
Kvällens utbud blir blandat:
Först ut Sösdala IPA som var kort i smakerna och väldigt låg kolsyra. Men maltig och fin färg. Ingen aha upplevelse, tycker jag. Ok, men inte mer.
Kvällens utbud blir blandat:
Först ut Sösdala IPA som var kort i smakerna och väldigt låg kolsyra. Men maltig och fin färg. Ingen aha upplevelse, tycker jag. Ok, men inte mer.
Med risk att denna varit "på tapeten" redan så måste jag ändå tipsa om St. Bernardus Wit.
Jag är stor "fan" av belgiska wit-öl (gissar det är snarlikt som tysk "weise bier", men ändå inte av någon konstig anledning jag inte kan förklara.
Favoriten har varit white bulldog på fat, ej burk. Men denna går i alla fall om i burk-grenen.
Jag är stor "fan" av belgiska wit-öl (gissar det är snarlikt som tysk "weise bier", men ändå inte av någon konstig anledning jag inte kan förklara.
Favoriten har varit white bulldog på fat, ej burk. Men denna går i alla fall om i burk-grenen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lokal öl när man är på resa är svårslaget.Roga1337 skrev:
Antarctica i Brasilien och Brahma i Ecuador är otroligt goda.
Men här hemma hade de säkert inte smakat så bra
Har tyvärr inga bilder eftersom det var före både mobil och digital kamera 😉
Dagens namnsdagsfirare @FredrikR har haft lite svårt att bestämma sig vad han tycker om denna.
Ena stunden är den Mycket bra för att i nästa stund vara Riktigt bra.
Jag själv tycker mycket riktigt att den är riktigt mycket bra 🤗
Slå till om ni får tillfälle.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ena stunden är den Mycket bra för att i nästa stund vara Riktigt bra.
Jag själv tycker mycket riktigt att den är riktigt mycket bra 🤗
Slå till om ni får tillfälle.