595 726 läst ·
10 572 svar
596k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 286 inlägg
Önskar att jag hade en porter eller stout hemma, det hade passat humöret bättre. Sitter och deppar lite för att kroppen inte svarar ordentligt (eller så börjar jag helt enkelt bli gammal) när det kommer till löpningen.
Nåväl, det är väl bara att ta nya tag. Den sista av de Potum jag köpte häromveckan som inte riktigt höll måttet......uppförsbacke nu.....
Nåväl, det är väl bara att ta nya tag. Den sista av de Potum jag köpte häromveckan som inte riktigt höll måttet......uppförsbacke nu.....
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bryt ihop och kom igen! 💪🍻[SKPG]Zamora skrev:
Önskar att jag hade en porter eller stout hemma, det hade passat humöret bättre. Sitter och deppar lite för att kroppen inte svarar ordentligt (eller så börjar jag helt enkelt bli gammal) när det kommer till löpningen.
[bild]
50 här nästa år och har minns löptiderna för 8-10år sen men gläds åt de små framstegen nu och hoppas hitta tillbaka till löpglädjen, och få vara hel. ❤️
En Omnipollo till grillningen här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 286 inlägg
Jadå, 50 bast om 2 år och då är det tänkt att Ultravasan ska genomföras 😁FredrikR skrev:
Jag har gett upp löpning, Max 5k sen får jag krypa hem.[SKPG]Zamora skrev:
Gick över till cykling för typ 5 år sedan men det tog plötsligt slut i Lindvallen under downhill för 3 år sedan med plingplång-bilen och 1-2års rehab och fortfarande inte bra.. Mest nöjd att jag kan gå fortfarande…🙈 (trasig kropp, sprucken hjälm, trasigt ryggskydd)
Man får ändra målsättning när man är nära 50.. idag uppskattar jag vardagsmotion.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 286 inlägg
Så illa är det inte för mig som tur är.....skönt att jag klarade mig ifrån Downhill i Lindvallen utan krasch (lite feg.....) Hoppas vardagen funkar för digp-pennan skrev:
Jag har gett upp löpning, Max 5k sen får jag krypa hem.
Gick över till cykling för typ 5 år sedan men det tog plötsligt slut i Lindvallen under downhill för 3 år sedan med plingplång-bilen och 1-2års rehab och fortfarande inte bra.. Mest nöjd att jag kan gå fortfarande…🙈 (trasig kropp, sprucken hjälm, trasigt ryggskydd)
Man får ändra målsättning när man är nära 50.. idag uppskattar jag vardagsmotion.
Vardagen fungerar, dock kommer höger Axel aldrig bli bra… benbitarna låg ”väl samlade” enligt läkaren, men det klonkar och rör sig lite konstigt såhär 3 år senare.[SKPG]Zamora skrev:
Har iof fortfarande Strava rekordet över borgberget (gissar att du vet vart det är?) (1,5 min före nr2..). Har dock inte cyklat sedan dess, törs inte längre. 77km/h nedför i skogen… kommer jag aldrig att göra om!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 286 inlägg
Springer bara där.......77km/h är galet!!!!!!p-pennan skrev:
Vardagen fungerar, dock kommer höger Axel aldrig bli bra… benbitarna låg ”väl samlade” enligt läkaren, men det klonkar och rör sig lite konstigt såhär 3 år senare.
Har iof fortfarande Strava rekordet över borgberget (gissar att du vet vart det är?) (1,5 min före nr2..). Har dock inte cyklat sedan dess, törs inte längre. 77km/h nedför i skogen… kommer jag aldrig att göra om!
Instämmer kommer upp strax över 50km/h på grusräsern i en asfaltsbacke några hundra meter hemifrån, räcker gott och väl.[SKPG]Zamora skrev:
(Med tankar på vad som skulle hända om det tog tvärstopp...)
Tuggar hellre på uppför så man tror nåt vitalt organ ska ge sig. 🙄
Jag passar då på att tipsa igen om denna stout.[SKPG]Zamora skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/den-stora-oeltraden.412883/page-392#post-5705146
Mina 4 väntar på systemet nu (jag var bortrest igår), kommer hämtas på måndag.