558 443 läst ·
9 491 svar
558k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Hittade denna på tillfälliga hyllan eller vad den kallas, eftersom jag inte hade några som helst förväntningar så är jag nöjd men den hade heller inget som stack ut. Gott, 4/4, inget jag köper igen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En Sour som överraskar. Inte mina öl men ibland blir det ett köp på rekommendation. Men faktiskt riktigt fräsch och fruktig, inte överdrivet sur. Det blev bland det bättre betyg jag gett en Sour. Men de som gillar kategorin tycker den är lite slät 😂
Kall Peroni funkar utmärkt varma sommardagar/ kvällar med oliver, inlagd vitlök, parmesanost,bruschetta och italiensk salami/ prosciutto som snacks/ förrätt innan pizzan/ pastan!!!N Niq skrev:
Övriga italiensk öl vet jag inte....
Lite ot. Vi tyckte Korsika var väl värt ett besök. Vacker ö Bonifacio som vi var till var en trevlig stad. Dock märkte man tydligt på alla priser där att det är rika turister som kommer dit.Maria T skrev:
Till Sardinien kommer vi åka på nytt. Vi tyckte verkligen om den ön mycket möjligt vi besöker Korsika på nytt också. Men det har blivit svårt att hitta vettiga resor dit från Finland
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg