594 645 läst ·
10 544 svar
595k läst
10,5k svar
Den stora öltråden!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I kategorin roliga burkar (maken skakar på huvet) så var denna en trevlig lager utan konstigheter, bra eftersmak. Köper den gärna igen.
Hade hunnit ta en slurk innan jag kom på att jag skulle fota, därav det pixlade på glaset
Babianerna vid Cape Point (nära Godahoppsudden) är inte roliga att ha att göra med. Stora varningsskyltar som säger att man inte får mata dem…Maria T skrev:
Hejsan tråden. Tänker att ni besitter helt rätt expertis för följande fråga.
har beställt backar från systemet med min favvo pilsner ”Flensburger” tidigare. Men nu fanns den inte där. Googlade lite och hittade snabbt en sida på svenska med klarna betalning och snabb leverans. Trodde den skulle hamna hos systemet, typ som att man kan boka tid hos vårdcentralen via 1177 eller så. Men icke. Den kom hem direkt. Ingen systemet-inblandning.
Har jag varit olaglig nu eller vad hände med monopolet??? (Allt skickas inom sverige)
har beställt backar från systemet med min favvo pilsner ”Flensburger” tidigare. Men nu fanns den inte där. Googlade lite och hittade snabbt en sida på svenska med klarna betalning och snabb leverans. Trodde den skulle hamna hos systemet, typ som att man kan boka tid hos vårdcentralen via 1177 eller så. Men icke. Den kom hem direkt. Ingen systemet-inblandning.
Har jag varit olaglig nu eller vad hände med monopolet??? (Allt skickas inom sverige)
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 158 inlägg
Vad får dig att tro att allt skickas inom Sverige? Mest troligt är det en tysk eller dansk webbshop och det är helt lagligt att för oss om EU-medlemmar att handla därifrån. Det är en del av den fria rörligheten.
Att allt ser svenskt ut är bara en marknadsanpassning.
Att allt ser svenskt ut är bara en marknadsanpassning.
hm. Ja just. Du har alldeles rätt. Så dumt av mig. Men det är alltså okej att göra så?! Härligt!Nötegårdsgubben skrev: