Hej!
Finns det någon i Umeå / Vindeln eller dess närhet som sysslar med omhändertagande av olja samt tankdemontering? Vi har ca 600 liter kvar, och det är väl värt lite grann ändå..
Tyvärr är samtliga företag jag hittar på Blocket baserade i södra Sverige.