Hej!
Finns det någon i Umeå / Vindeln eller dess närhet som sysslar med omhändertagande av olja samt tankdemontering? Vi har ca 600 liter kvar, och det är väl värt lite grann ändå..
Tyvärr är samtliga företag jag hittar på Blocket baserade i södra Sverige.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.