Har fått stopp i tömningen och är 99,9% säker på att problemet finns i utloppet från trumman till pumpen. Tänkte chansa innan maskinen eventuellt skrotas. Hur demonterar jag för att komma åt? Är det bara att skruva bort baksidan på tvättmaskinen?
 
SteffeC SteffeC skrev:
Har fått stopp i tömningen och är 99,9% säker på att problemet finns i utloppet från trumman till pumpen. Tänkte chansa innan maskinen eventuellt skrotas. Hur demonterar jag för att komma åt? Är det bara att skruva bort baksidan på tvättmaskinen?
serie6 brukar ha öppet undertill men inte alla
annars är bakifrån enklast
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.