Hej Marlene,

Tänkte förselå att det gär ämnesområdet bör delas upp i 2 områden :
Ytbehadla UTE (måla husets yttre)
Ytbehandla inne (Tapetsera, måla interiör, ytbehandla möbler )
Vad säger Du , vad säger forumets medlemmar?
 
;D Kanoooonide!!!!!
Har precis haft samma fundering ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.