Medlem
· Västernorrland
· 21 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 21 inlägg
1/3 av Gräsmattan ser ut sådär resten är klippt med en liten elklippare, väldiga besvär 2 dagar efter den klippningen.E etompau skrev:
Gräsallergiker & sen tål jag inte avgaserna/ångorna från motorgräsklipparna
dBot'en är inställd på högsta klipphöjden, går rätt så bra för han.
Förutom några justeringar av tråd och laddstation som måste göras
En kul grej med dBot'en är att man kan köra den manuellt via mobilen och då kan man köra den utanför "klippområdet".
Några ställen jag brukar ta via elklipparen som jag nu kan köra via dBoten
MvH
Kula att du börjar få den att gå som den ska. Jag är inne på tredje säsongen med min och den funkar perfekt men det var en del justeringar med kabeln, mm innan den gick felfritt.C celticjunk skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 21 inlägg
Check the connection or the adress of charging station
Felmeddelande i displayen på roboten
Kul meddelande speciellt då kabeln är grundligt kollad = inget kabelbrott
Laddstationen är lugn och fin inget tjut och ingen ilsken röd lampa som lyser
Trodde blixten hade kysst roboten men byte av kortet gav inget resultat
Va f**n är felet?????
MvH
Felmeddelande i displayen på roboten
Kul meddelande speciellt då kabeln är grundligt kollad = inget kabelbrott
Laddstationen är lugn och fin inget tjut och ingen ilsken röd lampa som lyser
Trodde blixten hade kysst roboten men byte av kortet gav inget resultat
Va f**n är felet?????
MvH
Kolla om den har rätt adress, gå till settings och adress, står det bara 000000000 är det fel, men i den menyn så klicka på knappen på laddstation så borde det bli siffror istället för bara nollor. Sen spara och testa igen. Kommer det inte upp siffror när mna trycker på laddstationen så starta om stationen
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
