Går det inte att få årtalet att synas i inläggen?
Nu syns bara dag och månad. Kan bli förvirrande vid ämnen som är flera år gamla.

Sent from my Nexus 7 using Byggahus
 
Vet inte hur det fungerar i android appen men i iOS skrivs årtalet ut i Byggahus appen. I Tapatalk appen för iOS däremot skrivs året bara ut när det inte är i år. Där står det "Today 13:30", "1 jan 13:30" men "31 dec 2011 13:30".

Det kan inte vara så att du tittar på ett inlägg som är skrivet i år?
 
Per Eskilsson skrev:
Vet inte hur det fungerar i android appen men i iOS skrivs årtalet ut i Byggahus appen. I Tapatalk appen för iOS däremot skrivs året bara ut när det inte är i år. Där står det "Today 13:30", "1 jan 13:30" men "31 dec 2011 13:30".

Det kan inte vara så att du tittar på ett inlägg som är skrivet i år?
Näpp, det är tyvärr samma sak här.
Följer man en lång tråd från början så återkommer månader efter ett tag.

skickat från en telefon nära mig.
 
Det är en funktion som även jag har saknat. I androidappen har jag aldrig sett ett årtal och då har jag ändå sökt i en hel del gamla trådar.

Ytterligare en intressant sak är att tiden blir lite olika. Jag vet inte om det är för att en del fortfarande har sommartid inställt, men ibland så slår det på en timme.

Nu såg jag att även mitt inlägg fick sommartid, är det kanske servern som ligger längre österut;)

Sent from my GT-I9100 using Byggahus
 
Även om jag kollar gamla trådar så visas inte årtalet.

Blir ju lätt ett trådlyft utan dess like...
 
pjodden skrev:
Ytterligare en intressant sak är att tiden blir lite olika. Jag vet inte om det är för att en del fortfarande har sommartid inställt, men ibland så slår det på en timme.
Nu ser jag att tiden går en timma fel för gäster (icke inloggade), hmm så var det inte sist jag testade för ungefär en vecka sedan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.