1 128 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Datumvisning i androidappen
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vet inte hur det fungerar i android appen men i iOS skrivs årtalet ut i Byggahus appen. I Tapatalk appen för iOS däremot skrivs året bara ut när det inte är i år. Där står det "Today 13:30", "1 jan 13:30" men "31 dec 2011 13:30".
Det kan inte vara så att du tittar på ett inlägg som är skrivet i år?
Det kan inte vara så att du tittar på ett inlägg som är skrivet i år?
Näpp, det är tyvärr samma sak här.Per Eskilsson skrev:
Följer man en lång tråd från början så återkommer månader efter ett tag.
skickat från en telefon nära mig.
Det är en funktion som även jag har saknat. I androidappen har jag aldrig sett ett årtal och då har jag ändå sökt i en hel del gamla trådar.
Ytterligare en intressant sak är att tiden blir lite olika. Jag vet inte om det är för att en del fortfarande har sommartid inställt, men ibland så slår det på en timme.
Nu såg jag att även mitt inlägg fick sommartid, är det kanske servern som ligger längre österut
Sent from my GT-I9100 using Byggahus
Ytterligare en intressant sak är att tiden blir lite olika. Jag vet inte om det är för att en del fortfarande har sommartid inställt, men ibland så slår det på en timme.
Nu såg jag att även mitt inlägg fick sommartid, är det kanske servern som ligger längre österut
Sent from my GT-I9100 using Byggahus
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu ser jag att tiden går en timma fel för gäster (icke inloggade), hmm så var det inte sist jag testade för ungefär en vecka sedan.pjodden skrev:
Klicka här för att svara