Hej!

Jag och säkert många med mig skulle uppskatta om det fanns ett ”dark mode” att aktivera i appen. Alltså ett läge som gör bakgrunden svart, istället för vit som den är i dagsläget.

Upplevs av många som snällare mot ögonen.

Tänker att frågan lär diskuterats tidigare, men lyckades inte hitta något om det.

Funktionen kanske redan finns, men mina hårt ansatta ögon klarar inte av att finna den 🤷
 
J
V Vardagsrum skrev:
Hej!

Jag och säkert många med mig skulle uppskatta om det fanns ett ”dark mode” att aktivera i appen. Alltså ett läge som gör bakgrunden svart, istället för vit som den är i dagsläget.

Upplevs av många som snällare mot ögonen.

Tänker att frågan lär diskuterats tidigare, men lyckades inte hitta något om det.

Funktionen kanske redan finns, men mina hårt ansatta ögon klarar inte av att finna den 🤷
Här finns svar om det av den som bestämmer!

https://www.byggahus.se/forum/threads/feedback-pa-nya-sajten-lamnas-har.296893/post-6468766
 
  • Gilla
Vardagsrum
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Här finns svar om det av den som bestämmer!

[länk]
Tack så mycket! 🙂

Tänkte väl att det borde ha avhandlats..
 
  • Gilla
Jansson69
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.