Hej, första gången som skrivande medlem...
Har ett äldre hus som på 70-talet blivit tilläggsisolerat med en typ av skum som heter Daporca. Är det ngn som vet vad det är? Bra eller dåligt? Kan det ställa till problem om vi senare ska göra ytterligare isolering utvändigt med frigolitskivor?


Tack på förhand /Kristian
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.