6 156 läst ·
8 svar
6k läst
8 svar
Danska Trappor?
Behöver en L-formad inbyggd furutrappa som jag tänkte måla själv. Inga konstigheter alls och via danska-trappor kunde man beställa offert online och fick då ett pris på 18-20.000 vilket jag tyckte lät riktigt bra.
Nån som har beställt från dessa och vet om det är bra grejjer?
Nån som har beställt från dessa och vet om det är bra grejjer?
Elingenjör
· Södermanland
· 1 599 inlägg
xxx
Redigerat:
Elingenjör
· Södermanland
· 1 599 inlägg
Har varit i kontakt med flera lokala snickerier och sett att de alltid köper speciellt virke till sina trappor och att de så långt möjligt tar platsmått och ger kunden en mängd specialval av såväl utförande som utseende och virkesval. Ändå så är priset ofta i paritet med näthandelns.
Handlade av Danska Trappor för ca 3 år sedan, och var även i kontakt med dem i somras angående en ny trappa vi behöver i en tillbyggnad. Snabbt och proffsigt bemötande i stort...och de tog fram ett par olika förslag på måttbeställda varianter. Trappan jag köpte förut kom direkt från fabriken i Danmark, den var maskin/datafräst och passade på millimetern..och kostade mig runt 15 000kr har jag för mig. Lokala trapptillverkaren skulle ha det dubbla...
SÅ jag kan absolut rekommendera dem...OM man kan installera den själv och vet hur man ska ta måtten. "Skit in, skit ut..."
SÅ jag kan absolut rekommendera dem...OM man kan installera den själv och vet hur man ska ta måtten. "Skit in, skit ut..."
Jag blev lovade att trappan skulle komma vecka 43, sen vecka 49 och ska komma nu vecka 50. Är onsdag kväll och jag har inte hört något än... Svarade ej i telefon när jag ringde. Börjar tro att jag blivit lurad. Handpenningen betalade jag 18/9.
Klicka här för att svara
