2 538 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Dammsugarpåsar till Flex S36
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det börjar bli sparsmakat med påsar till dammsugaren igen. Endera behöver det bli via nätet, även om jag inte hittat något just när jag slösurfat efter det, varken i Sverige eller England. Ahlsell har till den, men jag har inget konto där så det kan väl bli lite svårt då.
Nån input på detta. Karlstad är närmaste stad för tillfället.
Nån input på detta. Karlstad är närmaste stad för tillfället.
Jag beställer påsar till min Metabo 2025 härifrån http://profilters.eu/flex-en.html, helt OK kvalite och snabba leveranser. Har inte hittat till Metabon i Sverige till rimligt pris. Dom har enhetsfrakt så det brukar löna sig att beställa flera 5 pack på en gång.
Om jag inte är fel på det är det Kärcher som tillverkar dammsugarna åt Flex (de ser i varje fall ut som Kärchers "proffssugare", sånär som på färgen). I så fall borde du kunna hitta påsar ganska enkelt. Du kan dock inte springa in på Bauhaus eller liknande eftersom de inte har Kärchers proffsprogram, utan prova tex Swedol om du har det i närheten (där brukar jag köpa påsar till min backupsugare, en Kärcher NT361Eco). Tyvärr vet jag inte exakt vilken Kärcher-modell som motsvarar din Flex, men en bildgoogling borde kunna ge dig svar på frågan...
Klicka här för att svara