3 908 läst ·
19 svar
4k läst
19 svar
dammsugare vilken, vilken passar mig
boschen låter fin. Man måste gå upp på gas 35 för att få filterrengöringen?(finns de billiga i tyskland?)Såg att dustexen saknar fiterrengöring och festoolen CTL36 är ju såå dyr
.
Kärchers MV 6 verkar ha filterrengöring men är det en bra dammsugare(har kort slang)??
/
M
Kärchers MV 6 verkar ha filterrengöring men är det en bra dammsugare(har kort slang)??
/
M
Medlem
· Västra Götaland
· 108 inlägg
Jag har en MV 6 och det är väl en bra dammsugare för det priset. Det finns filterrengöring som funkar så att man håller för slangen och trycker på ett reglage på maskinen vilket gör att luften backar och blåser rent filtret, tror jag. Slangen är kort och en annan nackdel är att slanganslutningen mot maskinen inte är helt rund utan har ett urtag för en låsklack som sitter på orginalslangen. Detta gör att det kan vara lite lurigt att ansluta någon annan slang,tex om man vill koppla på en cyclone som kräver lite grövre slangdiameter. Men överlag en bra maskin tycker jag, har även en festool att jämföra med och den är naturligtvis i en annan liga men kostar därefter.
Fredrik
Fredrik
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden