veberodsmannen #1 Medlem · Skåne · 45 inlägg 18 maj 2009 08:47 veberodsmannen Medlem Skåne 45 inlägg 18 maj 2009 08:47 #1 God förmiddag. Såg i helgen en sån rackarns snygg damm, ägaren uppgav sin inspirationskälla, men mitt minne sviker mig. En person i Skåne som har renoverat ett flertal vattendrag, dammar på Österlen. Baserad i Gislöv och ska ha gett ut åtmindstone en bok i ämnet. Är det någon på forumet som har vetskap om denne Damm ekvilibrist? Tack på förhand
God förmiddag. Såg i helgen en sån rackarns snygg damm, ägaren uppgav sin inspirationskälla, men mitt minne sviker mig. En person i Skåne som har renoverat ett flertal vattendrag, dammar på Österlen. Baserad i Gislöv och ska ha gett ut åtmindstone en bok i ämnet. Är det någon på forumet som har vetskap om denne Damm ekvilibrist? Tack på förhand
M Melkerberg #2 Medlem · Västra götaland · 180 inlägg 19 maj 2009 18:37 Melkerberg Medlem Västra götaland 180 inlägg 19 maj 2009 18:37 #2 Japp, Helge Lundström, har sett flera av hans skapelser i div. tidningar, helt underbart! När jag googlade hittade jag en bok av honom men det finns kanske fler. Sten, vatten, växter Birgitta Geite Helge Lundström
Japp, Helge Lundström, har sett flera av hans skapelser i div. tidningar, helt underbart! När jag googlade hittade jag en bok av honom men det finns kanske fler. Sten, vatten, växter Birgitta Geite Helge Lundström
veberodsmannen #3 Medlem · Skåne · 45 inlägg 1 jun 2009 08:45 veberodsmannen Medlem Skåne 45 inlägg 1 jun 2009 08:45 #3 Tackar Melkerberg! Ut på shoppingtur i böcker ska jag nu Ha en bra sommar!