Prydligt!
Det är ungefär samma storlek som vårt pumphus.
Vad har du för isolering och styrka på element?

Jag isolerade dasset med 50 mm cellplast i väggarna och 100mm i tak och golv.
Tyvärr tror jag inte att jag fått till det så bra i dörren eftersom tempen går ner till -1 när det är runt -23 ute trots ett 500w element. Då står temperatursonden på golvet. Jag köpte en sån där trådlös termometer och ställde ut sonden. Då kan jag stå i köket och monitorera tempen i dasset. Sen har jag satt larmet att pipa om det blir kallare än 0 grader därute - kan vara bra om t.ex. elementet pajat.
Tänkte eventuellt tilläggsisolera nästa sommar om andan fallar på, jag tycker det är pinsamt att behöva göra av med 12 kwh per dygn på dassets uppvärmning när det är kallt..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.