Vi köpte ett hus nyligen med centradammsugare installerad i huset. Nu har vi använt den några gånger men tycker inte den funkar så bra. Suget i den är dåligt vilket gör att den inte tar med sig allt damm ( finns tyvärr en del ). Kan det bero på att det är stopp nånstans i röret eller beror det på den långa slangen eller är det helt enkelt så att centraldammsugare har lite sämre effekt..?? Tacksam för bra tips..!