pangelovski skrev:
Kakelsättaren använde snören :(
Fråga han om om snöret var feltillverkat eftersom det vart så snett, det är viktigt att man doppar det i rakvatten (samma som finns i vattenpass) ;)
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
ribbones skrev:
det är viktigt att man doppar det i rakvatten (samma som finns i vattenpass) ;)
Plattisen kanske hade missat hur rakvatten bör användas och drack det istället. Förklarar en del... :eek:
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
P pangelovski skrev:
Uppdatering:
Hantverkarna gav med sig att det inte var dåligt kaklat och hade anställt en kakelsättare för att göra om jobbet. Efter att den nya kakelsättaren var här så är jag fortfarande inte nöjd.
Jag anser att linjerna är inte helt raka. Kräver jag för mycket eller är detta acceptabelt?
Jag låter er bestämma.

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]

Får jag fråga vilket fog du har till detta kakel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.