P pangelovski skrev:Uppdatering:
Hantverkarna gav med sig att det inte var dåligt kaklat och hade anställt en kakelsättare för att göra om jobbet. Efter att den nya kakelsättaren var här så är jag fortfarande inte nöjd.
Jag anser att linjerna är inte helt raka. Kräver jag för mycket eller är detta acceptabelt?
Jag låter er bestämma.
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Får jag fråga vilket fog du har till detta kakel?
Klicka här för att svara