Medlem
· Västra Götaland
· 14 inlägg
Uppdatering:
Hantverkarna gav med sig att det inte var dåligt kaklat och hade anställt en kakelsättare för att göra om jobbet. Efter att den nya kakelsättaren var här så är jag fortfarande inte nöjd.
Jag anser att linjerna är inte helt raka. Kräver jag för mycket eller är detta acceptabelt?
Jag låter er bestämma.
Hantverkarna gav med sig att det inte var dåligt kaklat och hade anställt en kakelsättare för att göra om jobbet. Efter att den nya kakelsättaren var här så är jag fortfarande inte nöjd.
Jag anser att linjerna är inte helt raka. Kräver jag för mycket eller är detta acceptabelt?
Jag låter er bestämma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
men detta blev väl värre eller? raderna är ju riktigt snea och dessutom är det väl en ganska stor bit borta på sista biten i överkant ? sedan kan du ta en bild som är en bit bort zommar man in kan det mesta se fel ut
Tja, jag tycker det ser ganska bra ut.
OK lite taggning om man fingranskar, men det allmänna intrycket är väl ganska bra. Det verkar vara mycket mindre fogsprång nu!?
Jag tror inte jag gjort bättre själv iaf. Men det är ju ingen referens iofs då jag inte jobbar med sånt här.
OK lite taggning om man fingranskar, men det allmänna intrycket är väl ganska bra. Det verkar vara mycket mindre fogsprång nu!?
Jag tror inte jag gjort bättre själv iaf. Men det är ju ingen referens iofs då jag inte jobbar med sånt här.
Du kan väl inte mena att det är rakt och ser snyggt ut!!!Mikael_L skrev:
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Det var ju just det...Paul-Staffanstorp skrev:
Medlem
· Västra Götaland