5 802 läst ·
9 svar
6k läst
9 svar
Dålig vb-fram Nibe F1215
Hej.
Jag har rengjort filtret på vb-r.
Efter detta så vill inte vb-fram gå över 40 grader. 40(57).
Jag har ändrat cirk-pumpen mellan 1-3, men marginell skillnad.
Är det någon som har någon ide'?
Jag har försökt med olika kurvlutningar utan framgång.
Jag har rengjort filtret på vb-r.
Efter detta så vill inte vb-fram gå över 40 grader. 40(57).
Jag har ändrat cirk-pumpen mellan 1-3, men marginell skillnad.
Är det någon som har någon ide'?
Jag har försökt med olika kurvlutningar utan framgång.
Klicka här för att svara