Krilleman
Nej, det ska inte behövas, hur såg filtren ut?

Ja det kunde man. Nu är filtrens rena så snart får vi se :)

Y
Brukar följa med filter där rören ansluts. Kolla dessa också ifall du har. Men ibland slänger man bort dom ifall rören sticker upp lite förmycket dock och krockar.

Nu när du ändå har isär allt hade det ju inte skadat att bytt käglan till gas-vredet så skjuter man fram datumet när blandaren börjar droppa. Dessa borde ju inte kosta allt förmycket.

Det funkade :) Tack alla speciellt du Krilleman. Nu ska jag duscha :thumbup:

• Gilla
D09
  • Laddar…
Jejjajevel skrev:
Nu har jag plockat isär den igen. Ser inget filter på den grejen som man kan plocka ut och i blandaren ser det ut så här.Det är nåt plastigt som jag ej får bort, vågar inte ta i för mycket så den går sönder.
Hur fick du bort det "plastiga"? Är i samma sits som du men lyckas in få ut den alls. Har en FM Mattsson 5000 men det ser precis likadant ut.

flows skrev:
Hur fick du bort det "plastiga"? Är i samma sits som du men lyckas in få ut den alls. Har en FM Mattsson 5000 men det ser precis likadant ut.
Jag tog bara en tång och tog i lite så lossnade den. Jag var lite rädd för att ta i för mycket men dom tål mer än vad man tror :)
Lycka till!

Tack för svaret! Jag provade lite med en näbbtång men den fick inte riktigt grepp vilket resulterade i att jag fegade ur. Jag gör ett nytt försök!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.