C celox #1 Medlem · Västra Götalands län · 237 inlägg 20 apr 2014 21:44 celox Medlem Västra Götalands län 237 inlägg 20 apr 2014 21:44 #1 Har en jätte fin gräsmatta på ca 100m2 men en del av den ca 4 m2 är så tunn och dålig pga solbrist. Räcker det att jag bara slänger på gräsfrön och gödslar eller måste jag gräva gräsfröna under jorden?
Har en jätte fin gräsmatta på ca 100m2 men en del av den ca 4 m2 är så tunn och dålig pga solbrist. Räcker det att jag bara slänger på gräsfrön och gödslar eller måste jag gräva gräsfröna under jorden?
Charlie2 #2 Medlem · Dalarna · 611 inlägg 20 apr 2014 21:50 Charlie2 Medlem Dalarna 611 inlägg 20 apr 2014 21:50 #2 Läs olleberg.nu. Allt om gräsmattor. Skall själv påbörja hans renoveringstips.
Mattias L. #3 Medlem · Skåne · 1 277 inlägg 20 apr 2014 21:55 Mattias L. Medlem Skåne 1 277 inlägg 20 apr 2014 21:55 #3 Rufsa upp lite jord, i med frö och på med vatten varje dag. Det är ingen raketforskning.