Jag och min sambo funderar på att lägga DalaFlodas MaxFura Vit trägolv i vårt (blivande) vardagsrum.
Är det någon som har några erfarenheter av detta golv under drift?
Hur är hårdheten på detta borstade golv? Har förstått (och gjort lite egna undersökningar på provbitar på byggaffären) att det är tåligare än ett vanligt hyvlat furugolv?
Hur mycket jobb är det med golvet med oljning osv?
Om man måste slipa om ett MaxFura golv, kan man återfå den borstade ytan då, eller får man efter omslipning nöja sig med ett vanligt hyvlat furugolv?
Någon som har några andra synpunkter på detta fantastiskt fina golv?
MVH MadMax