Jag får hem en idag, ska rapportera ikväll

Det var exakt samma tvingar som plano. Tillverkade i taiwan. Den enda skillnaden från mina gamla var ett annat vred till tvingen. Metalltvingar med svarta vred monterade på silverfärgade metallprofiler i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

katos skrev:
Det var exakt samma tvingar som plano. Tillverkade i taiwan. Den enda skillnaden från mina gamla var ett annat vred till tvingen. [bild]
Dessa räcker till ca 2 m långa paneler eller? :)

2-2,4 om man plussar på någon knekt

katos skrev:
2-2,4 om man plussar på någon knekt
Ah, det går såklart att skarva i med vanliga knektar också :thumbup:

Åhå? Jag trodde att det här var paneltvingar, men det är tydligen flaneltvingar. Förpackning av "Flanel Rail" monteringslister för vertikala ytor på trägolv.
Skapa konto

katos skrev:
Det var exakt samma tvingar som plano. Tillverkade i taiwan. Den enda skillnaden från mina gamla var ett annat vred till tvingen. [bild]
Har du hunnit använda dina ännu? Jag vet inte om mina var defekta vid leverans eller om godset bara är kasst, men flera av skruvarna är skadade så pass att det knappt går att anlägga något tryck alls.

Närbild på skadad skruv i verktyg med svårdefinierbar skada tre varv upp på vänster sida.
Skapa konto

Svårt att se på bilden, men vänstra sidan, typ tre varv upp.

Jag har använt dom och har inte haft det problemet. Hade problem med att den svarta "foten" sitter för löst men jag tänkte limma dit den med epoxy.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.