Min Daikin Neo har efter att huvudsäkring gick slutat ger värme. Har gjort reset och brutit strömmen men ingen förändring.
Utedelen går bra men innedelen har nog fläkt och svagt värme. Kan jag gör något själv åt det ?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.