Någon som vet vad ett dagvatten brunn kan kosta?? ::)

Skulle vilja att vattnet från stuprören går ned i ett sånt för att slippa allt regn och tövatten ut på gräsmattan. Och e det krångligt att gräva ner det i efterhand. Jag menar att VA är redan ingrävt men tomten e inte planerad ännu.
 
2-3000 kr skulle jag tro. Kanske mera beroende på utförandet. Du ansluter väl brunnen till kommunens dagvattenledning eller ev till deras avloppsledning om det tillåts.
 
Perfekt!! Så det var inte dyrare :) Ja då e det inte så mycket att fundera på.
Tack för hjälpen ;)
 
Det blir lite mer pengar, du behöver teleskoprör och betäckning också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.