Hej på er! Vår gamla Siemens Lady, som varit fantastiskt bra, sjunger på sista versen. Tänkte slå till på en ny nu under Black Friday rean. Jag vet, det gäller att se upp om det verkligen är rea men behovet av en ny maskin kvarstår. Vad vi söker? Vi vill ha en 60cm, underbyggd, vit och tyst maskin. Helst så få funktioner som möjligt (färre saker som kan gå sönder efter att ha läst här på forumet). Några direkta tips?

Vet att det finns ett antal trådar med liknande fråga. Dessvärre var de alla gamla. Rätta mig gärna om jag har fel :)

Tack på förhand!

/mvh Niclas

Redigerat:
Mitt tips är att man ska ha två diskmaskiner! Då slipper man det helt överflödiga momentet att tömma maskinen till ett köksskåp. Bara ta ur den rena när man dukar, äta, ställa in i den smutsiga,köra den när den är full och så håller man på så och kör vardera maskin varannan gång. Mitt bästa lifehack hittills, men jag inser att det kanske inte är för alla. :D

• Gilla
zica
  • Laddar…
Det blev en Bosch Serie 6 med fem års garanti från Elgiganten för 6900kr efter "cash back" på 600kr om det hjälper någon i forumet.

/mvh Niclas

• Gilla
Långfarare
  • Laddar…
P
D dyknicke skrev:
Det blev en Bosch Serie 6 med fem års garanti från Elgiganten för 6900kr efter "cash back" på 600kr om det hjälper någon i forumet.

/mvh Niclas
Bra att du fick 5års garanti! Spar kvittot på ett säkert ställe.

• Gilla
dyknicke och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.