3 823 500 läst ·
18 081 svar
3824k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag är inte religiös, men en liten stilla bön att sambon aldrig hittar den här tråden får jag nog ändå riva av......
Nu behöver jag nog verkligen inte fler sågar, eller hm, ja, det skulle vara bandsågen då iof, den finns ju fortfarande på listan.
Nu behöver jag nog verkligen inte fler sågar, eller hm, ja, det skulle vara bandsågen då iof, den finns ju fortfarande på listan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
mrVoodoo skrev:
Bra vecka helt enkelt!mrVoodoo skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 715 inlägg
Annars kan jag rekommendera en morgonrunda förbi Toolab i Högsbo industriområde. De har en finfin uppsättning av kvalitativa frässtål till lägre priser och bjuder dessutom på kaffe.mexitegel skrev:
Det kommer du säkert att ha även framöver. Men det gäller att kunna marknaden och veta värdet. Samt snabbhet förstås!D Dublin skrev:
Sista året har jag haft två ”flytupplevelser”.
En Ulmia 1710 såg + Robland rikt/plan/långhålsborr + spånfläkt med patronfilter = 3000kr.
Fixade till Roblandmaskinen och spånfläkten. Efter Blocket var jag +6500kr!.
En Ulmia 1710 i sämre skick än min såldes av Sernbrants på en dag för 28000kr.
Tre nya Metabo 18v maskiner utan batteri men full garanti slumpades bort av Jula för 250kr/styck. Försvann på Tradera som en avlöning!
Så fortsätt kolla! Tillfällen ”flyter” alltid upp! Snabbast vinner!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 415 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 415 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inga fyndvaror, men klingorna var på kampanj i alla fall. Nya klingor till bordssågen, glid&skydd till gjutjärnsplattan och två nya leddar till lyset i längan, håller de vad de lovar så är de prisvärda alternativ till philips trueforce.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 398 inlägg
Vad är det för glid&skydd? Jag har kört med waxilit men är inte helt nöjd det det.T trycklös skrev:
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 415 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 415 inlägg
Det är silbergleit https://swedendro-tools.se/se/produ...-slappmedel-1000ml-med-spraymunstycke-kampanj . Vad jag tycker återstår att se, men man behöver ju prova med nåttK kniv skrev: