3 945 340 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Alla nya Rotexar har såvitt jag vet snabbfäste men lite osäker på hur excentersliparnas (ETS) platta sitter fast, har någon minnesbild av att de kör skruvfäste (och jag tror då att de är samma som gamla Rotexen) - men kan minnas fel…
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jaha, då var man med bandsåg! Meber SR 600, oklart om det är enklare att bygga ut garaget och låta den stå kvar på pallen än att försöka få in den i garaget. Tung som ett as, finns det någon baxar-sekt i norra Stockholm också?
Minns jag rätt i att du bodde i närheten av Vallentuna? I så fall kan jag komma och baxa. Min bandsåg fick vi in med två personer och ett par lyftremmar, så det där fixar vi två tillsammans. Säg bara till. Jag har semester.
Stämmer, min nuvarande plan är att bygga en ramp och sätta den på 4st maskinskridskor, jag kan tippa den i sidled nog för att få in dem under. Har dock bara nån centimeter marginal på höjden i porten, så om jag mätt fel och den måste läggas ner så hör jag av mig.Hep skrev:
ullberg skrev:
Det är sådana här saker som gör att man tycker så mycket om Byggahus.se och dess underbara och hjälpsamma medlemmar.Hep skrev:
ullberg skrev:
Tack för erbjudandet, men ramptricket funkade så ny är den på plats. Det var dock jävligt tajt. Var tvungen att ta bort en bräda från garaget för att få in den.I ivp skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg






