3 822 788 läst ·
18 078 svar
3823k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 996 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 996 inlägg
Medan diskussionerna fortsatte om ville den allra bästa sprutan är landade jag i att detta var precis vad jag sökte och igår kväll beställde jag två till, en likadan och en storebror, ca 18h senare rullade post nord in på uppfarten (säga vad man vill om amazon, men leverera till mig kan de verkligen) och vipps så var trion på plats!
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U
Verktygstokig
· Halland
· 8 134 inlägg
Trodde jag budade hem en felskriven morakniv till men profilen på bladet var annorlunda och handtaget inte samma. Så kanske det är en ea berg trots allt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
DHL kom förbi med ett Amazon-paket. Det blommiga ska vara Kameliaolja jag tänkte rostskydda handverktyg med och övrigt är väl självförklarande
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Jag har ju torskat dit på Bosch gröna 18-volts verktyg. Fick hem den senaste idag. En multimaskin med systemlåda och några tillbehör.
Tråkigt nog var det något fel på maskinen, då det inte gick att fästa sågbladen i verktyget. Så den var obrukbar. Det blir till att returnera.
Logga in
Skapa konto
Tråkigt nog var det något fel på maskinen, då det inte gick att fästa sågbladen i verktyget. Så den var obrukbar. Det blir till att returnera.