3 821 057 läst ·
18 070 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Är jättenöjd. Den klarar inte alla situationer men är extremt behändig i många situationer. Och som någon sa. Perfekt för att kapa skivor eller panel när man är på bygghandeln som någon annan skrev. Ångrar inte köpet.B konunge87 skrev:
Lätt, liten och behändig.
Min bygghandel har både klyv och kapsåg ståendes som man får låna. Perfekt åt mig som använder hyllplan 60x240 som salningar, ett snitt i klyven och 2 i kapen så går det in i bilen utan att fälla sätet
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Gick bort?P pleqtiz skrev:
Funkade inte det systemet, eller blir maskinen för tung? Har spanat på Dewalt flexivolt systemet, min personliga spaning är att 18v kommer ersättas av dessa flexivolt system hos alla tillverkare.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
På tok för tung.. batteriet väger mer än maskinen!Norrtull skrev:
Så det är som att ha en tegelsten på en 10,8v skruvdragare..
Jag kör endera 2ah,4ah slim eller 5ah batterier till denna!
Såhär ser den ut med Dewalts största 15ah batteri
P pleqtiz skrev:
det va ett stadigt batteri vill jag säga.
Förstår att dom påstår att det blir samma kraft som i en nätdriven om det ska släpa på ett helt bilbatteri
Det enda användningsområdet för det batteriet ķan ju vara på en bordssåg/gersåg...2kgP pleqtiz skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 105 inlägg
Hobbysnickare
· skaraborg
· 360 inlägg
Ser ut som att någon skulle behöva tipsa om en bra förlängare om det ska gå att nå fram med det där paketet.P pleqtiz skrev:
Vilken märklig känsla bilden ger! Det ser ut som en grotesk missbildning, om man kan säga så.P pleqtiz skrev:
//Ronnie