3 820 988 läst ·
18 070 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
När jag ser en sån här låda med gott&blandat är jag tvingad att slå till.
Bahco 144 har en begränsad nytta av fler än två stycken men, men..
Bessy 24” och Bahco 8” däremot, där finns ingen övre gräns, ingen jag hittat ännu iaf
Bahco 144 har en begränsad nytta av fler än två stycken men, men..
Bessy 24” och Bahco 8” däremot, där finns ingen övre gräns, ingen jag hittat ännu iaf
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
En Greencut 620 från Amazon för 750:-. Jag hade tänkt att köpa en Stihl ms261 men frun tyckte att jag var dumihuvet. Den okända Kinatillverkaren verkar populär i Australien, hyfsade betyg på Amazon i Europa. Efter att ha pillat med den och i full mundering sågat en stund är jag försiktigt nöjd. Plasten är inte lika styv som på Stihlen men bortsett från kåpan till luftfiltret är den ok. Handtaget är stabilt, och kedjebromsen stannar kedjan.
Intressant! Om du vill och orkar tror jag att det är fler än jag som skulle uppskatta en recension/omdömme när du testat den lite mer.H Huzzbutt skrev:[bild]
En Greencut 620 från Amazon för 750:-. Jag hade tänkt att köpa en Stihl ms261 men frun tyckte att jag var dumihuvet. Den okända Kinatillverkaren verkar populär i Australien, hyfsade betyg på Amazon i Europa. Efter att ha pillat med den och i full mundering sågat en stund är jag försiktigt nöjd. Plasten är inte lika styv som på Stihlen men bortsett från kåpan till luftfiltret är den ok. Handtaget är stabilt, och kedjebromsen stannar kedjan.
Vänersborg, Trollhättan och Kungshamn ligger alla söder om Munkedal, för oss som läste Sveriges geografi i mellanstadiet och inte råkade vara sjuka veckorna som handlade om Bohuslän och Västergötland...Ramnemark skrev:
Trevlig attityd, du kanske läste på distans och missade det socialaS Soltorp40 skrev:
Helt ärligt så läste vi inte om små hålor i Bohuslän, men jag ska erkänna att jag trodde att Munkedal låg precis innan Uddevalla, men det är efter.
Sen ligger alla de städerna i princip på samma ställe, det finns ändå inget närmare Halland och Skåne, så din poäng är meningslös.....
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 402 inlägg
den hoppas jag du blir nöjd med. jag har haft den aningen större 254 i 10 år nu. köpte dock först förra året till deras stativ. aningen tungt men stabilt och bra och skönt för ryggen, kan vara värt att fundera på om du inte bara ska jobba i vardagsrummetJA”Snabbe” skrev: