3 944 886 läst ·
18 618 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Men allvarligt talat, en liten billig kompressor och billigaste dyckertpistol ger långt bättre resultat och betydligt snabbare än hammare och spik. Jag satte ca 15 000 dyckert med en Cocraft, den funkar lika bra idag även om jag inte längre använder den då det finns betydligt bättre maskinerAlfredo skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Har kvar min Biltema från -06, funkar perfastofilus. Köpte en senco, men den gick sönder första dagennanowire skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Jag gillar också maskiner men...
Hyresvärden (privat) hade renoverat delar av lägenheten men det fanns en list på två meter kvar som av någon anledning inte hade satts upp. Han ringer på en dag och går in med sin kompressor och spikpistol, kopplar in allt och skjuter en handfull spikar, packar ihop allt och går därifrån.
Någon måtta måste det väl ändå finnas? Jag undrar om han kanske tog med den bara för att bevisa för frugan att den faktiskt kom till användning...
Hyresvärden (privat) hade renoverat delar av lägenheten men det fanns en list på två meter kvar som av någon anledning inte hade satts upp. Han ringer på en dag och går in med sin kompressor och spikpistol, kopplar in allt och skjuter en handfull spikar, packar ihop allt och går därifrån.
Någon måtta måste det väl ändå finnas? Jag undrar om han kanske tog med den bara för att bevisa för frugan att den faktiskt kom till användning...
Verktygstokig
· Norrbotten
· 891 inlägg
