3 945 416 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
WSP har högre upplösning 180x360 dpi.. WVP har 180x180 DPI
Pappershantering är 8m på WSP och på Wvp är de 999m
sensor Pixelkorrigering har fler "värden" på WSP än på WVP, de får ni själva kolla upp för de va så mycke där..
WSP klarar bandtyp HSe/HGe/TZe medans WVP klarar HSE/TZe
även antal stilar skiljer mellan dom WSP 10 stilar och WVP 9 stilar
Har säkert missat nåt men.. för gemene man så räcker WSP
Pappershantering är 8m på WSP och på Wvp är de 999m
sensor Pixelkorrigering har fler "värden" på WSP än på WVP, de får ni själva kolla upp för de va så mycke där..
WSP klarar bandtyp HSe/HGe/TZe medans WVP klarar HSE/TZe
även antal stilar skiljer mellan dom WSP 10 stilar och WVP 9 stilar
Har säkert missat nåt men.. för gemene man så räcker WSP
Redigerat:
Så WSP:n är bättre på allt, förutom längden på banden, med andra ord..P pleqtiz skrev:WSP har högre upplösning 180x360 dpi.. WVP har 180x180 DPI
Pappershantering är 8m på WSP och på Wvp är de 999m
sensor Pixelkorrigering har fler "värden" på WSP än på WVP, de får ni själva kolla upp för de va så mycke där..
WSP klarar bandtyp HSe/HGe/TZe medans WVP klarar HSE/TZe
även antal stilar skiljer mellan dom WSP 10 stilar och WVP 9 stilar
Har säkert missat nåt men.. för gemene man så räcker WSP
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
250 kg bax idag här hemma. Så nu har pelarborrmaskinen fått en värdig granne i form av vertikalbandsåg för stål.
Det är en 2004 års modell, brandad som Luna. Går tyst och fint så inte så mycket att pyssla med förhoppningsvis. Återstår att gjuta en sula till den framöver, eventuellt.
Det är en 2004 års modell, brandad som Luna. Går tyst och fint så inte så mycket att pyssla med förhoppningsvis. Återstår att gjuta en sula till den framöver, eventuellt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och med svets också.Alltgår skrev:
Grattis!
Stickan
Kan detta vara något? Iofs. inte England 
Kolla med http://www.bandsagblad.se/Alltgår skrev:

