3 945 036 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Husägare
· Västerviks kommun
· 465 inlägg
Svalt.P Pysslarn skrev:
Jag har det ofta på sommaren 27-29 i datorrummet.
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Blev ett nytt drev, 20T modul 1.5 för att ersätta det gamla som jag bröt tänderna av då jag råkade krasha svarven igår. Som tur var så var drevet i plast och fungerade som det ska för att resten av svarven skulle undgå skada.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg



