Makita elektrisk bandspackel på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fick låna en liknande för ett tag sedan, kände att en sån villhöver jag! :crysmile:

• Gilla
LoweW och 3 till
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
[bild]

Fick låna en liknande för ett tag sedan, kände att en sån villhöver jag! :crysmile:
Vad ska du ha den till? :thinking:

Immobil Immobil skrev:
Vad ska du ha den till? :thinking:
Jag ska faktiskt ha den när jag gör smidesjobb, för att slippa använda vinkelslip i möjligaste mån.

RmK_71 RmK_71 skrev:
65 decibel är inte illa. Blev lite sugen själv nu :)
https://www.ebay.co.uk/itm/173960483623
Sådan köpte jag för några år sedan. Fungerade helt utmärkt och skulle tro att det är ungefär samma grejer som på sencon.

• Gilla
bara en sån sak och 1 till
  • Laddar…
Har en längre tid känt att jag villhöver ha nya hörselkåpor och efter ett ovanligt jobbigt hemmaprojekt var det dags att tröstköpa ett par. Lite för dyrt och lite onödigt, men jag bor i dessa kåpor på fritiden och ville verkligen ha blåtand och fungerande radio. Efter att ha testat lite igårkväll är jag rätt nöjd.

1. gelfyllda öronkuddar är en stor komfortökning jmfrt med skumkuddar.
2. Blåtand ja tack
3. Bom-mic. Jag kan klippa gräset med Klippon och den jag pratar med hör det inte. Oerhört effektivt.
4. Radion verkar inte lika störkänslig som på mina gamla Alert
Hörselkåpor med gelfyllda öronkuddar, blåtand och bom-mikrofon hålls upp av en hand.
Skapa konto

• Gilla
PeterJeffrey och 11 till
  • Laddar…
Och svenska flaggan också, snyggt!

• Gilla
RmK_71
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Har en längre tid känt att jag villhöver ha nya hörselkåpor och efter ett ovanligt jobbigt hemmaprojekt var det dags att tröstköpa ett par. Lite för dyrt och lite onödigt, men jag bor i dessa kåpor på fritiden och ville verkligen ha blåtand och fungerande radio. Efter att ha testat lite igårkväll är jag rätt nöjd.

1. gelfyllda öronkuddar är en stor komfortökning jmfrt med skumkuddar.
2. Blåtand ja tack
3. Bom-mic. Jag kan klippa gräset med Klippon och den jag pratar med hör det inte. Oerhört effektivt.
[bild]
Riktigt snygga kåpor och det är ju viktigt ;)

Jamen sverigekulören är viktig, det borde vara #5 på listan!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jamen sverigekulören är viktig, det borde vara #5 på listan!
Boschfärgat borde vara #1 på listan, eller? :thinking:;)

Immobil Immobil skrev:
Boschfärgat borde vara #1 på listan, eller? :thinking:;)
Boschblå och gult kanske är den bästa kompromissen? :)

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
G-83 G-83 skrev:
Jag förstår inte riktigt vad du menar.
Jag har iPhone men knappstyrningen tror jag inte har med märke på telefonen att göra. Om du lyssnar på någonting via bluetooth och trycker till knappen på vänster kåpa en gång ska det pausas. Samma funktion som när du svarar på inkommande samtal.

Jag kan även, via Siri be hörselskydden läsa upp sms, ringa, skicka sms mm. Då håller du inne knappen tills det piper.
Inser att det beror på att jag har Alert XP bara... ;)

• Gilla
G-83
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
[bild]
Nu minns jag inte vilken Peltormodell jag har, men den kostade runt tusenlappen på billigaste butiken när jag köpte den för ett par månader sedan. Det är fan skamligt hur dåligt radion fungerar. Jag kan inte förstå hur någon på Peltor kan ha provat radion och sen sagt "good enough"...

På nästan alla ställen jag använder den så kan man få perfekt mottagning, tills det man vrider huvudet och då blir det bara brus. Nu bryr jag mig inte nämnvärt om radion men det var nästan så att man ville lämna tillbaka den av ren princip.

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
En liten pistol för 23 gauge-stift. Tror den blir smidig för små förvaringsprojekt och liknande, Adam Savage-style :D

Hålen syns knappt.
23 gauge stiftspistol vilande på verktygsbänk, skuggad textur, för små förvaringsprojekt.
Skapa konto
Två träbitar fästa ihop med 23 gauge-stift, minimala hål synliga.
Skapa konto

• Gilla
jonmo och 6 till
  • Laddar…
Cirkelsåg med tillbehör.
Cirkelsåg i förpackning bredvid ett vinkelmått på en arbetsbänk.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
RmK_71 och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.