3 944 191 läst ·
18 616 svar
3944k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
En begagnad Inca kan du hitta för det pengarna, många är nöjda med dem och det finns mycket skrivet här om dessa sågar. Med tur och uthållighet kanske du kanske hitta en större såg av bra kvalitet men det är många som letar så konkurrensen är stor. Tror inte det ens är någon ide att titta på nya maskiner.P Pappa1986 skrev:
Ok, tack för svar. Om det nu inte hinner komma ut någon Inca innan jag måste köpa en.nanowire skrev:
En begagnad Inca kan du hitta för det pengarna, många är nöjda med dem och det finns mycket skrivet här om dessa sågar. Med tur och uthållighet kanske du kanske hitta en större såg av bra kvalitet men det är många som letar så konkurrensen är stor. Tror inte det ens är någon ide att titta på nya maskiner.
Finns det någon rekommendation på maskin?
Verktygstokig
· Halland
· 8 309 inlägg
Jag har en gst 90 och tycker att den har svårt för att såga rakt. Den vill gärna kapa snett och finns budgeten för en lite dyrare så hade jag gått på det. I övrigt så är gst 90 en smidig och lättanvänd maskin om precision inte är nödvändigt.P Pappa1986 skrev:
Medlem
· Karlstad
· 135 inlägg
Garderobssnickarn
Medlem
· Västra götaland
· 158 inlägg
Garderobssnickarn
Medlem
- Västra götaland
- 158 inlägg
Köpte en gammal borrmaskin med stativ och ett rätt fint maskinskruvstycke. Ligger på 25kg! Ser framemot att börja renoveringen. Tror den kommer passa bra i min mini verkstad.