3 821 217 läst ·
18 071 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Medlem
· Västerbotten
· 132 inlägg
Du har så rätt. Jag har haft förmånen att besöka ett antal fabriker i Shenzen och i Suzhou (främst elektronik) och vet att du kan få både skräp och excellent kvalitet. Du får verkligen det du betalar för. ”Mark up ten times” innebär att fabriken får 40 kr för maskinen....P pyro skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 106 inlägg
Verktygstokig
· Norrbotten
· 879 inlägg
Dagens kuriosum: Min arbetsgivare under 90- och 00-talet ägde även företaget E.G.Eriksson som tillverkade denna armatur. Vi satt i samma lokaler på Vintervägen i Tyresö. Efter ett antal år avvecklades denna verksamhet och i princip hela lagret slängdes (E.G.E tillverkade bl.a. även elslutbleck, kommer jag ihåg). Jag har personligen deltagit i att (på order) slänga dussintals fabriksnya sådana här armaturer i sopcontainern...nanowire skrev:
Du har iaf min förlåtelseM MatsTyresö skrev:Dagens kuriosum: Min arbetsgivare under 90- och 00-talet ägde även företaget E.G.Eriksson som tillverkade denna armatur. Vi satt i samma lokaler på Vintervägen i Tyresö. Efter ett antal år avvecklades denna verksamhet och i princip hela lagret slängdes (E.G.E tillverkade bl.a. även elslutbleck, kommer jag ihåg). Jag har personligen deltagit i att (på order) slänga dussintals fabriksnya sådana här armaturer i sopcontainern...
Hobbysnickare
· Västragötaland
· 188 inlägg
Hobbysnickare
· Västragötaland
· 188 inlägg